Licitația Caritabilă „Din Inimă pentru un ALT Viitor„ 2020

website-banner-licitatie

Data de începere: 1 septembrie

Data adjudecării: 18 septembrie

Evenimentul caritabil al acestei toamne vine ca o continuare a tradiţiei Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria, care în fiecare toamnă din ultimii 7 ani, a organizat cel mai mare eveniment al său de fundraising, Gala Din Inimă pentru Viitor, acesta asigurând în mod constant funcţionarea policlinicilor sale sociale și a centrelor educaţionale.

Anul acesta, contextul ne obligă și pe noi, ca și pe dvs, să ne reorganizăm toate planurile și să găsim noi modalităţi de a merge înainte și a continua să oferim speranţă și viitor beneficiarilor noștri. Anul acesta Gala, asa cum o știm, nu mai poate fi organizată, însă noi suntem hotărâţi să nu îi abandonăm pe cei care au nevoie de noi acum mai mult ca niciodată.

Prin această licitaţie, organizată cu ajutorul Casei de Licitatii Historic, ne propunem să strângem fondurile necesare pentru continuarea tratamentului celor peste 2700 de pacienţi sociali cât și pentru redeschiderea centrelor educaţionale din toamnă pentru cei 200 de copii din familii vulnerabile.

Când și Cum?

  • 1 septembrie – am lansat catalogul online pe platforma www.historic.ro.
  • 1 septembrie – 18 septembrie – ești invitat să începi să licitezi pentru loturile preferate. Pentru acest lucru trebuie să îţi creezi un cont pe platforma Historic.ro.
  • 18 septembrie, ora 18:30 – transmisiune LIVE de adjudecare a loturilor din cadrul Garden Party-ului de la Stejarii Country Club. Platforma pe care se va transmite evenimentul poate susține până la 1000 de participanți în același timp.

Cum te poți implica?

  • Devino Partener al licitaţiei prin achiziţionarea unui pachet de sponsorizare și participă atât la Licitația live cât și la Garden Party;
  • Cumpără bilet de participare la Garden Party în valoare de 500 de Euro și participă ca persoană fizic la licitația live;
  • Licitează online între 1 – 18 septembrie pe platforma historic.ro. Înscrie-te și participă la licitație de oriunde te-ai afla, licitează cât mai multe loturi și ajută astfel cât mai mulți beneficiari ai fundației!
  • Donează produse, servicii sau experiențe pentru licitația caritabilă. Dacă dorești să donezi ceva pentru această licitație, scrie-ne pe mail.

Ce veți găsi la licitația noastră:

Ca de fiecare dată ne dorim să vă oferim acces la obiecte unice și experiențe memorabile, atât pentru dvs cât și pentru compania dvs!

Opere de artă, obiecte rare, bijuterii, excursii în locații de excepție, oferte medicale personalizate, experiențe amuzante sau pline de adrenalină, toate vă așteaptă să le descoperiți începând cu 1 septembrie.

Catalog Licitatie

Partener Principal

Garden Party Stejarii Country Club – 18 Septembrie

Chiar dacă evenimentele mari, precum Gala Din Inimă pentru Viitor nu mai pot fi organizate, ne dorim să nu abandonăm definitiv ideea de a ne aduna fizic, pentru a face fapte bune. De aceea, pe data de 18 septembrie începând cu ora 16:30 vom organiza un cocktail restrâns (50 persoane) pe esplanada Stejarii Country Club pentru adjudecarea loturilor, dar și pentru networking.

Licitația va fi transmisă live din timpul evenimentului.

Programul serii:

16:30 – 18:00 – Sosire invitați și înregistrare pentru licitație*
– Cocktail
– Bufet
– Networking
– Tombolă

*Pentru participarea activă la licitație este necesar să vă prezentați cu un act de identitate la punctul de licitație, unde veți primi paleta de licitator.

18:00 – 18:30

– Cuvânt de început
– Moment artistic – Graziella

18:30 – 20:30

– Licitație Live și adjudecarea loturilor

20:30 – 22:00

– Party cu DJ Cryss

MC: Andreea Țopan și Dan Negru
Maitre-Preisseur: Cezar Florea

Măsuri speciale de prevenție Garden Party

  • Numărul maxim de persoane prezente la eveniment (invitați) va fi de 50;
  • Accesul în clădirea Stejarii Country Club and Spa se va face printr-un singur punct;
  • Evenimentul Garden Party va avea loc pe terasa exterioară aflată pe acoperișul clădirii;
  • Accesul spre terasă se va face pe o scară localizată în aer liber, la care se va ajunge printr-un culoar bine stabilit;
  • Se va efectua un triaj anterior accesării spațiului unde va avea loc evenimentul (luarea temperaturii și dezinfectarea mâinilor);
  • Mesele vor fi de 4 persoane, cu păstrarea distanței de 2 metri între mese și scaune;
  • Servirea va fi efectuată de către ospătari cu mască și mănuși;
  • Purtarea măștii de protecție în spațiile închise este obligatorie. Este recomandată purtarea acesteia pe cât posibil și în aer liber;
  • Outfit – Cocktail;
  • Recomandare: deoarece evenimentul va avea loc pe gazon, doamnele sunt sfătuite să poarte încălțăminte confortabilă, adaptată (fie fără toc, fie cu toc block).

Sediul Administrativ
Str. Gârlei nr.88, Sector 1, București
frm@fundatiainovatiisociale.ro

Policlinica Socială Baba Novac
Str. Dristorului nr.81-88, Sector 3, București
policlinicasocialababanovac@fundatiainovatiisociale.ro
+40 213 223 020

Clinica Socială Sala Palatului
Str.Ion Câmpineanu nr.23, Sector 1, București
ps2@fundatiainovatiisociale.ro
Programare online
+40 731 345 129 +40 372 126 405

Afterschool Băneasa

Str. Constantin Dobrogeanu Gherea nr.123, Sector 1, București
frm@fundatiainovatiisociale.ro
+40 314 381 809

Afterschool Clinceni

Sos. Principală nr.1, Clinceni, Ilfov
clubulcopiilor@afterschool-clinceni.ro
+40 733 534 258

Start typing and press Enter to search