CĂUTĂM SPECIALIST DE MARKETING și COMUNICARE

 In Anunțuri de angajare, Cariere, Noutati

Îți dorești un job în care să îți pui în aplicare creativitatea dar și perseverența? Îți dorești să evoluezi profesional într-un mediu consultativ și în care să simți în fiecare zi ca ai contribuit la binele semenilor tăi?

Descrierea jobului

Ca Specialist de Marketing și Comunicare vei juca un rol-cheie în susținerea și implementarea strategiei de Marketing a organizației, prin activități care vor include activități atât din zona online cât si offline: social media management, website management, planificare și coordonare de evenimente, relații publice, crearea de conținut pentru organizație, crearea de materiale publicitare.

Cum ne poți ajuta:

  • Suport în implementarea strategiilor de marketing;
  • Suport în implementarea unei strategii de comunicare, PR și fundraising care să asigure promovarea unei imagini coerente a organizației și care să permită punerea în practică a strategiei generale și a viziunii de dezvoltare a organizaţiei;
  • Suport în Managementul brandurilor fundației (Fundația Inovații Sociale Regina Maria, Clinica Sala Palatului, Centrele Educaționale, Clinica Mobilă)
  • Organizarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de comunicare și a evenimentelor de fundraising;
  • Organizare de conferințe de presă, elaborarea de comunicate de presă
  • Suport în elaborare și implementarea strategiilor de conţinut pentru mediile online şi offline (site, blog, newsletter, adwords, facebook, LinkedIn, YouTube etc) și participare la stabilirea calendarului editorial;
  • Administrarea campaniilor de Adwords;
  • Implementarea strategiilor de optimizare a site-ului și de creștere de trafic pe site;
  • Răspunde de actualizarea permanentă a materialelor de prezentare și promovare a organizației atât online cât și offline (broşuri, flyere, rapoarte, pliante, standuri, bannere, și alte materiale de comunicare);
  • Realizarea Raportului anual al Fundației în colaborare cu Directorul Executiv;
  • Întocmire statistici şi rapoarte ce ţin de activitatea de Marketing, Comunicare și PR a Fundaţiei.

 

Candidatul ideal:

  • Studii superioare în Marketing/comunicare
  • Minimum 2 ani experiență într-o poziție similară;
  • Experiență in gestionarea campaniilor integrate de comunicare, ATL si BTL;
  • Experiența de coordonare reprezintă un avantaj
  • Capacitatea de a organiza şi coordona evenimente mari si medii;
  • Abilități de comunicare verbală şi în scris atât cu donatori, jurnaliști cât şi reprezentanți ai diverselor instituții;
  • Excelente abilități în utilizarea: Microsoft Office, Windows, WordPress, programe de scriere de newsletter (Mailchimp, Mailagent etc);
  • Experiență in dezvoltarea de content pentru articole, blogpost, video;
  • Cunoștințe de baza in operarea unui program de grafică (Photoshop, InDesign, Canva), și în editare video şi webdesign- min nivel începător;
  • Cunoștințe despre SEO, Google Analitycs, Google Adwords;
  • Experiența în sectorul ONG reprezinta un avantaj;
  • Deschidere si dorință de implicare în cauze sociale;
  • Perseverent, organizat si orientat spre rezultate;
  • Bun coechipier si deschis la consultare și feedback;
  • Abilități de multitasking si gestionare de proiecte multiple cu nevoi specifice;
  • Foarte bun comunicator şi facilitator în rețea;
  • Cunoașterea unei limbi străine: min engleză;
  • Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung.

Cum să aplici la job: Trimite-ne un CV actualizat și o scrisoare de motivație la adresa frm@fundatiainovatiisociale.ro
…………………………………………..

Dacă considerăm că experiența ta este relevantă pentru poziție, te vom contacta în scurt timp.

 

Despre ONG:

Fundația Inovații Sociale Regina Maria  este o fundație locală activă în domeniul Sănătății și Educației

fundatiainovatiisociale.ro

Articole recente

Start typing and press Enter to search